- someone like you.

4 augusti 2011

YO!

förlåt, jag kunde inte blogga idag för att jag har varit iväg på badet tills typ .. 18.00 eller något liknande.
var där med bästa olivia, och vi hade grymt kul som vanligt, satt och åt snacks, pratade om absolut allt, och badade. riktigt grym dag, som måste göras om. nu sitter jag iallafall här och tråkar loss och smsar med några. 
får väl gå och hämta dricka och sen sätta mig här vid datorn och bara njuta av sommarlovet med en film.
det finns ju såklart bättre saker att göra men jag orkar inte nu, så jag har bara lust att dega lite.

har hört att det ska vara dåligt väder imorgon? 
hoppas verkligen inte det. vill njuta av sommarlovet med varmt & skönt väder. 
inte regn!

får passa på att lägga in dagens låt med!


underbar låt, men måste bara kritisera videon. 
min tanke går såhär: varför sitter hon helt stel i början och bara tittar framåt i ett rum som är halvfärdigt? och vad sjutton gör hundratals glas där helt random? och killen som sitter helt lost och spelar trummor i ett hörn? '' nononono that aint good!

kan säga att min blogg kommer handla mer och mer om musik nu!
intressant att lägga åsikter om sånt!

puuuuuuuuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar!

Sök i denhär bloggen!